Denontzako eta denerako tren eredu bat behar dugu -
Asteartean, Nafarroako Parlamentuan izan zen “debatea” Iruñea Euskal Y Grekoarekin lotzeko ibilbide egokienaren inguruan, eta herenegun, aste...
AHTak aldirietako tren-zerbitzua murrizten du -
Gaur arratsaldean AHTren aurkako eta aldirietako trenaren aldeko elkarretratzea egin dugu Oreretako eta Lezoko RENFEren geltokian. Hona hemen gure arra...
AHT gelditzeko garaiz gaude -
Datorren larunbatean, apirilaren 20an, Trenaren aldeko manifestazioa antolatu dute Altsasun. Sustrai Erakuntza Fundazioaren iritziz, mobilizazio honek aukera bikoitza...
Zerbitzu publikoa eurotan neurtua -
Argigarriak izan dira Iñaki Gurtubai Gasteizko Udaleko zinegotziak eta Tuvisako presidenteak Gasteizko Udaleko Espazio publikoa, Auzoak, Mugikortasuna eta Trafiko...
Hitz juntatzailea -
Udal agintaldi hartan, Luis Ibero Elia jauna zen Iruñerriko Mankomunitateko burua. Garai hartan, oraindik hiribus asko eta asko egokitu gabe zeuden pertsona guztiek erabili ahal ...
Lehentasuna -
Oraindik ez dut gidabaimenik. Ezta momentuz hau lortzeko intentziorik ere. Eta agian, oso agian, hori da ibilgailu pribatu motordunak lehenestetik immune egiten nauena. Izan ere, be...
Azken hogeigarren mendetik gaur egungo hogeitabat mendera arte belaunaldi askok bagabiltza ikusten zein bizkor doazen autoen eta garraiobide moten garapena eta zabalera, hauek gero eta teknologia pare...
Garraio publikoaren erabilera sustatzeko beste burutazio bat -
Juan Carlos Poderoso, AP-68 Dohainik, AP-8 Peajerik Ez eta A-636 Peajerik Ez plataformak, BERRIAn.
Bizkaiko Foru Aldundiak mugikort...
Autorik gabeko mundua -
Enbata Hilabetekariko Sar Hitza
Jar gaitezen bide bazter batetik errepidera begira. Bost minutuz. Eguneko edozein tenoretan eta edozein bidetan. Eta zenba dezagun bost minu...
Zaharrak berri. Batek daki, azken aldian, zenbat buelta eman ditudan Euskal Herriko autobus sarean barrena. Herri batekoa izan, beste batean bizi eta hirugarren batean ikasteak munduari garraio publik...