#Eastwooding eta “made in Hollywood” kanpaina

Amerikarren estiloan, cowboy baten irudia pantaila erraldoiean jarrita, aurkeztu zuten aitonduta dagoen Eastwood zaharra. Errepublikarren ekitaldian irten zen aulki huts bateko presidente imaginario batekin hizketan aritzeko. Bakarrizketa surrealista. Momentuz hedabideek hollywoodeko aktore eta zuzendariaz gehiago hitz egin dute, Romney hautagaiaz baino, eta twitterren #eastwooding hashtag-a TT bihurtu da estatu batuetan.

Hona hemen diskurtsoa:

Made in Hollywood kanpaina

Baina Eastwood ez da kanpainan parte hartu duen aktore bakarra. Betidanik izan dute Hollywoodeko izarrek zer esana eta eragina. Aurtengo kanpainan besteak beste honako aktoreak busti dira:

Morgan Freeman

George Clooney

Chuck Norris

John Voight

biñeta eraikiak, paranoiak eraikiak, integrismoa iruditan

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude