Zergatik irabaziko ditu Javier Marotok 2015eko hauteskundeak?
Javier Maroto nortasun handiko alkatea da. Ahoan bizarrik ez du, botoak irabazteko denean. PPren galera orokorra saihestea dauka jomugan, Vitoria-Gasteizen identitate bat sendotuz. Alternatiba argien faltan, eta hanka sartze nabarmenik egin ezean, Marotok EAEko PPren ikurrari eusteko aukera handiak ditu. Izendatu zutenean abiatu zen bere hauteskunde kanpaina. Azeri bizkorra denik inork gutxi dauka zalantzan.
2014ko Gasteiz anitzagoa da, euskaldunagoa, irekiagoa, kosmopolitagoa eta atseginagoa. Horrek ez du esan nahi, anitza, euskalduna, irekia, kospomolita eta atsegina denik, zoritxarrez.
Bere identitatea definitzeko fasean dago Gasteiz, betiko osagaiak erabiliz sortutako ‘vitorianismo’ proiektu berrian. Alkateak eta bere komunikazio taldeak bideratu nahi du identitate hori, European Green Capital edo Capital Española de la Gastronomía sariek hauspotuta.
Karguan jarraitzea ezinezko luke Marotok, Rajoy eta enparauen artazien itzalean mantenduko balitz. Ez dago lau aldierdien artean alde handirik eta. Hori badakienez, beste bide bati ekin dio. Gizarte sektore transbertsal bati lotuko zaion sasi-ideologia, eta hiriaren proiektu eta izaera propioa bereganatu nahi du, Iñaki Azkunak Bilbon lortu bezala edo Jose Angel Cuerdak 1979-1999ko Gasteizen. 2014ko Vitoria-Gasteizen balore tradizionalak eta modernoak Marotoren magalean eroso sentitzeko saiakera da (berak ere bi identitateak barnebiltzen ditu). Erabat oker egon ninteke, baina hauteslegoari begira Marotok hartutako estrategiak arrakasta izango dela usaintzen dut.
Pisuzko jarrerak, emozioak eta loturak ari da sortzen beste 4 urtez alkatea izateko. Jarraian udal estrategia hau hezurmamitu duten 6 zuntz:
1. Bilboren aurka, baina Bilbotzen
Gasteizen identitatea Bilborekiko eta EAErekiko harremanaren koordenadetan definitu da azken 30 urtean. Eta horrela segitzen du izaten, normala denez. Unidad Alavesa-ren errai politikoak (Araba EAEtik ateratzeko aldarria) biziraun egin du, UAk 2005ean amore eman zuen arren. Baztertua denaren konplexu eta haserreak kofradiakide asko ditu Vitoria-Gasteizen. Guggenheimen tokian Artium, Loiuren alboan Foronda eta konparaziorako joera infinitua (beti galtzen ateratzeko), bi hiriak konparagarriak balira bezala (milioi bateko metropolia eta 250.000ko hiri makrozefalikoa). Alkateak maiz erabiltzen du tresna hau, nabarmen, EAJ eta Jaurlaritza kaltetzeko. Argudio hauen heldulekuak dira, ETB Bilboko telebista bezalako lelo konpartituak (ahaztu egiten dute Gasteiz dela irrati publikoa duen hiri bakarra, Radio Vitoria). PPrentzat EAEtik ateratzea ez da helburua, baina bai Gasteiz beste bi hiriburuen pare jartzea eta ustezko tratu txarraz bozetan profitatzea.
El GV pone ahora en duda que el tranvía sea la mejor respuesta para Vitoria. Mejor ampliar el metro de Bilbao, ¿no? pic.twitter.com/OnLKbKrCWp
— Javier Maroto (@JavierMaroto) August 2, 2014
2. “Por Vitoria, mato”
Belen Esteban ikur zabortelebisiboaren esaldiaren moldaketa Udalaren oinarria da, “Gasteizen beharrak” beste edozeren aurretik jartzen baititu alkateak. Horrek zer esan nahi duen? Alderdiaren esparru estataleko erabakien gainetik beti dagoela udalerri maila lehenesteko itxura. Legebiltzarkide kargua ere horretarako darabil Marotok (bere ospe onak egin zuen hautagai). Estrategia politiko aparta da, udal mailan bederen.
Marotok fracking-aren aurka egin du eta Garoñako zentral nuklearraren itxieraren alde bozkatu du legebiltzarrean, PPren aginduei muzin eginez. Kontraesana dirudien arren, PPk begi onez ikusten ditu Marotoren erabaki horiek; beste inon higatu gabe Gasteizen izaera propioa sustatzen du. Beste adibide bat: antipodetan dirudien Bildurekin batera Autobus Geltokia edo Gasteiz Antzokia proiektu handiak adostu ditu, beste ezertan korapilatu gabe, “hiria delako inportanteena”.
3. Banderak balkoira
Fondo zuria, armarria eta gurutze diagonal gorria. Gasteizko bandera da, udala sustatzen ari den ikurra. Uztailaren 25ean 35 metro koadro neurtzen dituen bandera altxa zuten hiriaren erdigunean. Bilboko bandera erraldoiarekin izan dezakeen antzekotasuna kasualitate hutsa dela diote. Ildo beretik, Udal ikurraren kanpainaren baitan El Correo egunkariak bandera oparitu du Andra Maria Zuriaren jaien atarian. Ohiko ikurrinen ordez San Andresen banderak nabarmentzea izan dute asmo, que se note que somos de aquí. Sinbolo komunen bereganatzean dabil Maroto; taktika politiko zaharra.
Y tras los enfados de Bilbao,en @datoeconomico os enseñamos cómo ondea la bandera de Vitoria Foto vía @aitor_alonso pic.twitter.com/MFtS6YyOqg — Dato Económico (@datoeconomico) July 30, 2014
4. Gasteiz “capital artificial…
…de un país singular”, abestu zuen Potatok. Autonomia Estatutuaren ondotik sortutako instituzioek hiriburutu zuten Gasteiz. Lakuako egoitzak, Ajuria Enea, Lehendakaritza, Legebiltzarra… hiriburu instituzional baten azpiegiturak sortu zituen. Hartara, gaur gaurkoz “Vitoria capital de Euskadi” leloa paparrean dauka alkateak. Ez alferrik. Ezker abertzaleari zein jeltzaleei leporatzen die haien herrialdearen hiriburua Iruñea dela, eta ez Gasteiz. Artifizialki eratu zen hiriburutza natural egin du eta gainontzekoei horretan ez sinistea leporatu. Bingo. Aipatzekoa Marotok Lakuan lortutakoa: Eusko Jaurlaritzak 5 milioi euro oparitu dizkio Gasteizi hiriburu kanon disimulatu gisa, funtzionario kontsumisten egoitza izatea kostua bailitzan.
5. Arreta kosta ahala kosta
Gainontzekoen errekonozimendua behar izaten da norberaren irudia puzteko. Baina, turistak Donostiako badiara doaz, Bilboko Guggenhemiera, Iruñeara San Ferminetan. Gasteiz zirkuitu turistikoaren ertzean dago. Ez hainbeste hiriak merezi ez duelako, ingurukoak lehiakide gogorrak direlako baizik.
EAEra datozen turisten %15 jasotzen ditu Gasteizek. Datuok hobetzeko mota askotako egitasmoak eta promozioak erabiltzen dira. Batzuk ospe handikoak: Jazz Jaialdia, Santa Maria katedrala eta Triatloia, hiru adibide jartzearren. Beste batzuk, FesTVal telebistako sasi-izarren jaialdia edo munduko tortilla patata handienarena (handikeria bilbotarrez egina) ez dira hain zuzen goi mailako kultura edo turismoaren adibide. Ildo idor beretik -eta gogoangarria- Baskoniak fitxatutako NBAko Lamar Odomekin atera zuen argazkia ere (ez zuen hilabete iraun Estatu Batuetara itzultzen). Edozergatik bada ere telebistan agertze horren pozak busti ditu gasteiztar asko.
Promozio lanetan ere amu errazenetara jo da, narraskeria publizitarioa urratzeraino. Espainiako Gastronomia Hiriburutza Ocho Apellidos Vascos-en kartelarekin saltzea, adibide bikaina (Gasteiz txiste eskas batean besterik ez da agertzen K.Elejalderen filmean). Javier Marotok dena egiten du Gasteiz mundu zabalean ezagutarazteko. #OrgulloDeCiudad traolarekin zabaldu ditu ekitaldiok.
6. Etxekoak lehenbizi
“Herriaren” ahotsa jaso du Javier Marotok: “marokiarrek eta aljeriarrek ez dute integratu edo lan egiteko asmorik”. Estereotipo eta arrazismoaren gorazarre arduragabe eta estatistikoki faltsu honek politikari ustez ausarten lehen lerroan jarri du alkatea. Bakardade instituzionalak gorabehera, herritar askoren oniritzia dute bere iritziek, “jendeak kalean dioena esan dut”, dio Marotok arrazoiz; mezu potentea eta batazbesteko herritarren atseginekoa. Kritikak egon dira noski, baina Twitter zein egunkarien iritzi gutunak udal liderraren gurtza hitzez ere bete dira.
Auzi honetan etorkinen pekatua DBE eta udal-laguntzak bereganatzea da, jasotzaile tipikoa seme-alabaden kargu den emakume espainiarra bada ere. Gasteizko biztanleria osoaren %11,6 da atzerrian jaioa. Atzerritarren ehunekoa inguruko hirien mailan egonagatik, Gasteizen iskanbilak normalak dira.
Igerilekuetara zapiarekin doazen emakumeak (Holandakoa zela jakin zen gero), trapitxeoak egiteko darabiltzaten lokutorioak, markako zapatilak erosteko erabiltzen den laguntzetarako dirua… estrategia agerikoa da kontu hauek agenda mediatikoan txertatzea, mesede egiten diotelakoan.
Javier Marotok lau urte daramatza Gasteizko alkate lanetan. Ondo demostratua du dagoeneko hiriaren lorpenen bozeramaile eta saltzaile iaioa dela, eta arazoei izkin egiten abila. Gasteiz eta gasteiztarrak, Vitoria eta vitorianoak, hautesleak dauzka buruan, eta komunikazio politikoko tresna efizienteak eskura. Sorpresarako tarterik ba ote da? Europako bozetan EH Bilduri 72 botoko alde estua atera zion PPk Gasteizen. Udal hauteskundeak desberdinak dira, zer gertatuko den ikustear dago. Halere, Javier Marotok irabaztekotan, aurrez aipatutako zuntz horiek izango dute zerikusia. Eta ez txikia.
Javier Marotok irabaziko badu Inmigrazioari buruz jendearen gehiengoak pentsatzen duena esan duen politikari bakarrenetako bat delako izango da.
Urtero EAEn 10.000 “nuevos vascos” nazionalizatzen dituzte ezkutuan eta urtero jaiotzen diren 20.000 haurretatik 70% kanpotarrak dira. http://ccaa.elpais.com/ccaa/2012/02/01/paisvasco/1328094928_657416.html
Hau, da gure herriaren INBASIOAren azkenego uholdea hasi zenetik urtero 18.000 atzerritar gehiago daude euskal jatorrikoak baino.
Beste era batean,
EUSKALDUNAK DESAGERTZEN ARI GARA
GURE HERRIA INMOLATZEN ARI DA.
Euskaraz hitzegiten duen Morolandia bat ez da Euskal Herria
Kanpotarren gehiengo osoak ez du euskaraz ikasten-hitz egiten
Bilbon eta Gasteizen gehiago hitzegiten da Arabiarrez Euskaraz baino
Orain, errepikatu berriz esaldi hau:
“2014ko Gasteiz anitzagoa da, euskaldunagoa, irekiagoa, kosmopolitagoa eta atseginagoa.”
Ez duzu nolabaiteko lotsarik sentitzen??
Barka Iñaki bortitzegia banaiz, artikulua gainontzekoan ondo dago. Baina ohartu zaitezte mesedez Inmigrazioak horrela jarraitzen badu Espainiar estatu zikin honetatik alde egiteak ez digula ezertarako balioko. Euskal Herria desagertzen ari da
HiltzenHil:
a) irakurri estekatu duzun albistea: “las madres extranjeras aportan un 70% del aumento de nacimientos en Euskadi”. “del aumento”. ama atzerritarra duten jaioberrien kopurua %16koa da.
b) “haur jaioberri kanpotarra”, a ze oximorona
Arrazoi duzu, nire akatsa izan da gainetik irakurtzeagatik eta milesker esateagatik
HiltzenHil:
Euskal Herri osoan dagoen beltzaran kopurua ikusita (ile nahiz begi), Morolandiatik gatozela esango nuke (hein handi batean bai, behintzat).
Hori bai, kontu batean arrazoia daukazu: arabieraz entzun liteke euskaraz baino, baina hori euskaldunon errua izango da, geure hizkuntza erabiltzen ez dugulako.
Ondo ibili
Euskaldunon jatorri genetiko eta kulturalaren inguruan zaletua bazara jakingo dezu bereber herriekiko antzekotasun genetikoak urriak direla euskal jatorrizko euskaldunongan, eta zer esanik ez herri semitikoekin. Guregan ezaguna den talde genetikoa haplogrupo R1b (M343)-a da eta paleolitiko garaiean sortua omen zena eta Europa Mendebaldean barreiatu zena babesleku franko-kantabrikotik. Kromañoi giza-taldearekin harremantzen da haplogrupo hau.
Bigarren puntuari dagokionean, erruaren zati bat euskaldunona dela argi dago gure artean kontzientia nazionala eta identitarioa ideologikoki ongi finkatu ez delako. Baina ez gara jainkoak ezta super-herri bat gure bizirautea mehatxatzen dituen indar haundiei (inmigrazioa, liberalismoa, globalizazioa, gaztelar zein frantziar homogeneizazio kulturala…) kontzientzia nazionalarekin soilik aurre egiteko.
Euskal Herriaren bizirautea eta gehiegizko inmigrazioa ezin dira bateratu
Maroto ZuZeuStar
Ez naiz sartuko ezertarako balio ez dun eztabaida baten argi daolako egia ikusi nahi ez duna ez dula ikusiko. Bakarrik gauzatxo bat. Nortzuk kudeatu dute beti etorkinen sarrerak,nazionalizazioak,extradizioak…. PPSOEk kudettu du beti. Baina Marotok jendea pentsatzen duna ezatera ausartzen da . Ba Pp utzi beharko zun orduan. Kar kar. Ta hori kontuan izanda Gazteizko b biztanleriaren %45a Espainiatik datorrela eo Espainiiatik etoritakuen semeak dianean. Kanpotik zer?
+1
Ein handi batean ados nago zurekin Sugar, PP-PSOE-IU… sistemaren parte diren alderdi liberal eskuindar zein ezkertiar guztiak dira Inmigrazioaren erantzule eta bultzatzaile Patronala, Bankuak eta gainontzeko botere faktikoen artean.
Beraz, Maroto belarrimotz horrek dioena egia bada ere, bi irakurketa atera daitezke:
a) Bere kabuz doan politikaria da eta alderdiaren direktibak toleratu egiten du bera kanporatzea garestiegi aterako zaielako edo ezaielako interesatzen
b) Alderdia beraren dualitate estrategia da, hau da, jabe dira inmigrazioaren aurkako bozkaren potentziala eta propaganda elektoralista bizefaloaren alde egiten dute (Pnv-ren abertzale/espainiar dikotomia bezala)
PPren ideologia Neo-liberal kontserbadorea da eta ondorioz ideologikoki Merkatu globala eta ekonomiaren liberazizaio osoaren alde daude eta, ondorioz, estatu-nazioen aurka.
Bestalde Maroto ez da euskal etniaren parte, ez sentimenduz ez odolez, beraz kanpotarren ondorengoa da gure ikuspegitik. Maketoen ikuspegitik ordea, diskurtso hau koherentea da, izan ere PPko maketo batentzat ez dago Espainia eta Euskal Herriaren arteko ezberdintasunik, beraz, kanpotarrak Espainiaz kanpokoak dira.
Baina abertzaleontzat euskal etnia eta bere ezaugarri sozio-kulturalen bizirautea dago jokoan.
– 1863ko ikerketa baten arabera, 600.000 pertsonek hitzegiten zuten euskara egunerokotasunean Gipuzkoa, Bizkaia eta Iparraldeko biztanleen 89%ak eta Araba eta Nafarroako biztanleen 20%ak hain zuzen
En 1931an, lehenengo gaztelar etorkinen uholdea eta gero, aldiz, datuek 400.000 euskaldunetaz hitzegiten dute, eta hori biztanleria kopurua izugarri haunditu zela inmigrazioagatik.
Uste dut nahikoa eskarmentu eduki beharko genukeela garai hauetan. Ez da inor gutxiestearen kontua baizik eta interesen lehentasuna ezartzearen kontua, hau da, aukeratzea: Euskal Herri benetan euskaldun bat edo etorkinei ateak zabaldu. Bi gauzak ez dira bateragarriak
“1960. hamarkadan etorkin gaztelarren bigarren….” esan nahi nuen azkenengo parrafoan
Kosta AHALA kosta da idazkera zuzena.
Benetan kezkatzekoa Iñakik bere artikulu iradokitzailean esandakoei (Marotoren purrustada xenofoboez haratago zihoazenak) eman zaizkion erantzunen ildo nagusia. Xenofobia zein transbertsala den islatzen dutenak, tamalez. Alde horretatik, eta Katixa Agirrek Twitterren esandakoa hona ekarriz, paralelismo handiak egin daitezke Lewisen legea delakoarekin, zeinak hau baitio: “The comments on any article about feminism justify the existence of feminism”. Agian gauza bera gertatzen da antiarrazakeriarekin.
Hortaz, Lewisen legea delako (i)logika erabiliaz, Israelek Gazan egindako erasoen inguruko artikuluetan azaltzen diren iruzkinen arabera Israelen jarrera guztiz justifikatua dago.
Arrazismoa, wikipediaren arabera: Talde etniko baten oinarri arrazialaren defentsa da, eta ez gainontzeko arrazen aurkako mezprezua. Hau da, beste hitzetan, gure herriaren oinarri biologikoaren eta oinordekotasun genetikoaren babeste eta mantentze borondatea.
Eta zergatik gure herriaren oinordekotasun genetikoaren mantentze borondate hori??
Erraz azaltzeko: oinordekotasun genetikoak gizabanakoaren izaera edo pertsonalitatea 60% batean determinatzen du. Beste hitz batzuetan, zure pertsonalitatea 60% batean aurre-determinatua dago
http://www.elmundo.es/elmundo/2001/10/26/ciencia/1004100780.html
Ezkerreko ideologiek pertsonalitatea eraikuntza sozial baten ondorio dela esaten dute. Adibidez feminismoak, faltsuki, generoa ingurumen sozio-kulturalaren ondorio dela esaten du. Ehundaka ikerketa zientifikok kontrakoa egiaztatzen dute.
Beraz, gizabanokoaren izaeraren portzentai haundi batek oinarri bio-genetikoa (arraziala) badu, horrek esan nahi du Herri baten nortasuna definituko duten ezaugarriak ere portzentai batean bio-genetikoak izan behar dutela.
Horrela, herri, etnia edo tribu baten nortasuna eta idiosinkrasia bi oinarri garrantzitsu izan behar ditu nahi edo ez: oinarri-biogenetikoa eta oinarri sozio-kulturala. Bi oinarri horiek euren artean eragiten dute eta bien arteko sintesitik sortzen da Herri baten arima edo izaera.
Ezkerreko igualitarismoak dioenaren kontra, zientzia ikerketek diote Arraza ez dela soilik azal-kolorea baizik eta arrazen artean ezberdintasun fisiko eta intelektual ugari daudela. Adibidez, arrazen artean badaude CI (inteligentzia koefiziente) ezberdintasunak, garezur eta burmuin tamaina ezberdintasunak, lotura neuronal ezberdintasunak etabar.
Azken finean, Euskal Herria da den bezelakoa oinarri bio-genetiko konkretu bateko komunitate batek garatu duelako herri hau, orain 15000 urte Lascaux koban margoketak egin zituen herri. Orain mila urte arraza hori edo beltzeko giza talde handi bat gure lurretan finkatu izan balitz eta bertoko euskaldunekin nahastu izan balira gaur egun Euskal Herria eta bere nortasun sozio-kulturala guztiz ezberdina izango zen. Ez zen Euskal Herria existituko
ARTIKULU HAU GOMENDATZEN DUT MULTIKULTURALISMOA DFENDITZEN DUEN ORORI:
http://www.burbuja.info/inmobiliaria/temas-calientes/500712-diversidad-enriquece-multiculturalismo-a-estudio.html
Hortaz, Lewisen legea delako (i)logika erabiliaz, Israelek Gazan egindako erasoen inguruko artikuluetan azaltzen diren iruzkinen arabera Israelen jarrera guztiz justifikatua dago.
Arrazismoa, wikipediaren arabera: Talde etniko baten oinarri arrazialaren defentsa da, eta ez gainontzeko arrazen aurkako mezprezua. Hau da, beste hitzetan, gure herriaren oinarri biologikoaren eta oinordekotasun genetikoaren babeste eta mantentze borondatea.
Eta zergatik gure herriaren oinordekotasun genetikoaren mantentze borondate hori??
Erraz azaltzeko: oinordekotasun genetikoak gizabanakoaren izaera edo pertsonalitatea 60% batean determinatzen du. Beste hitz batzuetan, zure pertsonalitatea 60% batean aurre-determinatua dago
http://www.elmundo.es/elmundo/2001/10/26/ciencia/1004100780.html
Ezkerreko ideologiek pertsonalitatea eraikuntza sozial baten ondorio dela esaten dute. Adibidez feminismoak, faltsuki, generoa ingurumen sozio-kulturalaren ondorio dela esaten du. Ikerketa zientifko askok kontrakoa egiaztatzen dute.
Beraz, gizabanokoaren izaeraren ehuneko handi batean oinarri bio-genetikoa (arraziala) badu, horrek esan nahi du Herri baten nortasuna definituko duten ezaugarriek ere ehuneko handi batean bio-genetikoak izan behar dituela
Horrela, herri, etnia edo tribu baten nortasuna eta idiosinkrasia bi oinarri garrantzitsu izan behar ditu nahi edo ez: oinarri-biogenetikoa eta oinarri sozio-kulturala. Bi oinarri horiek elkar eragiten dute eta bien arteko sintesitik sortzen da Herri baten arima edo izaera.
Ezkerreko igualitarismoak dioenaren kontra, zientzia ikerketek diote Arraza ez dela soilik azal-kolorea baizik eta arrazen artean ezberdintasun fisiko eta intelektual ugari daudela. Adibidez, arrazen artean badaude CI (inteligentzia koefiziente) ezberdintasunak, garezur eta burmuin tamaina ezberdintasunak, lotura neuronal ezberdintasunak etabar.
Azken finean, Euskal Herria da den bezelakoa oinarri bio-genetiko konkretu bateko komunitate batek garatu duelako herri hau, orain 15000 urte Lascaux koban margoketak egin zituen herri. Orain mila urte arraza hori edo beltzeko giza talde handi bat gure lurretan finkatu izan balitz eta bertoko euskaldunekin nahastu izan balira gaur egun Euskal Herria eta bere nortasun sozio-kulturala guztiz ezberdina izango zen. Ez zen Euskal Herria existituko
ARTIKULU HAU GOMENDATZEN DUT MULTIKULTURALISMOA DFENDITZEN DUEN ORORI:
http://www.burbuja.info/inmobiliaria/temas-calientes/500712-diversidad-enriquece-multiculturalismo-a-estudio.html
“Maketoak”, “Belarrimotz”, “Morolandia” hitzek … eta beste eztabaida batean egile berberak azaldutako mezu anti-judutarrak nahiko diskurtso xenofobo esplizitua islatzen dute.
Horretaz gain batetik “euskal etnia”ri ematen zaion garrantzia, euskararen eta “euskal etnia”ren galeraren erantzulerik nagusiena immigrazioa egitea eta bestetik Espainiak eta Frantziak egiten diguten zapalketa nazionalak gutxiestea …. nahiko jarrera politiko zaharberritua ezagunaren aurrean gaudela esango nuke.
.
Euskara edota Immigrazioari dagokienez, esaterako, eta nire ustez, gure burujabetza ezak ezintzen gaitu neurri egokiak hartzea; beti egongo gara beste Estatuen erabakitzen dutenaren menpe, zirrikituak aprobetxatu ahal ditugu ala ez, baina neurri erabakigarriak hartzeko gaitasunik ez.
.
Inmigrazioari dagokienez hutsune bat ikusten dut eskumaren mezu xenofobo-populista eta ezkerraren mezu “buenista” artean; eskuma eta eskuin-muturraren onerako. Sestao (EAJ) edo Gasteiz (PP) alkateak ez dira lerdoak. Gasteizen PPko eskuin muturreko espainolistek arriskutan ikusi dute Alkatetza hurrengo hauteskundetan eta boto gehiago lortzeko erabiltzen ari dira mezu xenofobo eta populista. Eta ezkerra, neurri handi batean, jokoz kanpo ikusten dut.
Norbaitek galdetu baino lehen: une honetan ez dakit zehazki zer egin beharko zen, xenobofia eta horren atzean dauden interes zikinak salatzetik haratago.
.
Kapitalismoaren krisi garaian gaude, eta faxismoa eta arrazismoa erabiliko dituzte balizko alternatiba aurrerakoiak edo iraultzaileak oztopatzeko. Adi!
.
Amaitzeko: nork oztopatzen du gehienbat euskararen biziraupena eta erabilera? Adibide bat:
.
“SUPREFETAK UZTARITZE SALATUKO DU, EUSKARA OFIZIAL IZENDATZEAGATIK”
http://www.eitb.com/eu/albisteak/politika/osoa/2368400/suprefetak-uztaritze-salatuko-du-euskara-ofizial-izendatzeagatik/
1) ni enaiz anti-judua ez xenofoboa. Arrazista eta etno-zentrista naiz. Zu eta nire arteko ezberdintasuna honakoa da: Zuk kapitalismoa hitz abstraktu bezela ulertzen duzu, ezkertiar guztien antzera. GAIZKI. Nik Kapitalismoaren analisi fenomenikoa burutzen diardut. Hau da, Kapital handiaren atzean ze jende dagoen eta ze izaera eta talderen parte diren ikertzen diardut. Nire ustez datu hauek ezinbestekoak dira. Hauek dira Kapitalismoaren bi gakoak: berre tresna finantzieroa: lukurreria, alde batetik, eta gutxi batzuen ondasuna dela bestetik. Gutxi horiek gehienbat (izugarrizko proportzioan) JUDUAK dira. Eta azkenengo datu hau oso garrantzisua da. Prest zaudenean EGIA ezagutzeko esaidazu eta nik emango dizut behar duzun informazio eta bibliografia
2) Euskal etniari ematen diodan garrantzia momentua eta kontextuaren araberakoa da. Hau da, arazo larriei premizako konponbideak. Zu agian zure marxismo kulturalaren hodeiean zaude baina Euskal Herria desagertzen ari da, estadistikoki HILTZEN ari gara herri bezala
http://www.europapress.es/euskadi/noticia-21-vascos-edades-18-29-anos-afirma-total-seguridad-no-tendra-hijos-20140324132656.html
nirea jarrera “zahar-berritu” (lol) bat bada zurea aldiz errealitateaz jabe ez den jarrera dela esango nuke, zure herriarekiko traidore bat ez bazara
3) Gure buru-jabetza ezak neurri-egokiak hartzera bultza gaitzake EDO EZ, euskal-gizartearen edo berau ordezkatzen duen gobernuaren araberakoa da hori, ez soilik baliabide estrukturalena.
Honetaz gain, estatu propio bat edukitzea soilik ez digu buru-jabetza emango. Espainiar estatuaren frontera politika Europar Batasunari sup-editatua dago. Beste era batean, Europar Batasunak esaten dio Espainiari zer inmigrazio politika ezarri. Beraz, estatua edukitzeaz gain benetan Estatu burujabe bat izan beharko ginake, hau da, E.Utik kanpo eta, honetaz gain, euskal gizarteak kontzientzia etno-nazional garden eta benetakoa eduki beharko luke gehiengo osoan.
4) Zuk ez duzuna ulertzen zera da: Inmigrazioa Kapital handiaren estrategia bat dela Europar herriak eta euren langile-klasea mestizatu, zatitu, ahuldu eta esklabu bilakatzeko. Inmigrazioaren aurkako eta herri bizirautearen aldeko borroka Kapital Handia eta neo-liberalismoaren aurkako borroka da.
INMIGRAZIOAREN ATZEAN DAUDENAK:
Banco Mundial:
http://www.europasur.es/article/sociedad/876659/europa/necesita/mas/inmigrantes/como/medio/para/frenar/racismo.html
FMI:
http://www.efe.com/efe/noticias/usa/inmigracion/fmi-apoya-reforma-migratoria-para-mejorar-productividad-estados-unidos/5/50039/2345890
Espainiar Estatua:
http://www.eluniverso.com/2012/10/25/1/1360/espana-concedera-nacionalidad-70000-solicitantes-ecuatorianos-antes-finalizar-2012.html
Europar Batasuna: http://internacional.elpais.com/internacional/2014/07/11/actualidad/1405101147004127.html
Europar Banku Zentrala:
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/economia/2012/08/10/bce-aconseja-espana-haga-reformas-drasticas/0003201208G10P2994.htm
Espainiar Patronala CEOE:
http://www.eldia.es/2001-02-01/criterios/criterios5.htm
Frantziako Patronala:
http://www.noticias24.com/actualidad/noticia/233926/patronal-francesa-advierte-contra-el-peligro-de-un-pais-que-se-cierra/
La Caixa:
http://obrasocial.lacaixa.es/StaticFiles/StaticFiles/670e2a8ee75bf210VgnVCM1000000e8cf10aRCRD/es/vol31_es.pdf
Financial Times egunkari kapitalista:
http://www.burbuja.info/inmobiliaria/burbuja-inmobiliaria/509246-financial-times-exodo-de-espana-amenaza-recuperacion-lamentas-gran-fuga-de-inmigrantes.html
Bankinter
BBVA
Deutsche Bank España
Iberdrola
Inditex
MAPFRE
Santander
Telefónica
https://mega.co.nz/#F!HdtFxTIL!C1OOF5sEEJYYRgVq1vhtCw
http://www.everis.com/spain/WCLibraryRepository/TransformaEspa%C3%B1a.pdf
http://www.everis.com/spain/es-ES/sobre-everis/compania/PublishingImages/HTML/html/fundacion4.html
http://www.cen7dias.es/BOLETINES/343/intervencionsarria.pdf
…
6) Nik esango dizut zer gertatzen zaion ezkerrari: zuretzat ezkerra dena (IU, PODEMOS, BILDU…)liberalismo hutsa dela, besterik ez, ez da ezta sozial-demokraziara iristen
7) Frantziar Subprefetaren, hau da, Frantziar estatuaren kolonialismo kulturalak ez du ezabatzen etorkinen arazoa. Biak dira arazo, bai estatu-aparatuen bidezko eta bai pertsonen bidezko inbasioa.
4) Zuk ez duzuna ulertzen zera da: Inmigrazioa Kapital handiaren estrategia bat dela Europar herriak eta euren langile-klasea mestizatu, zatitu, ahuldu eta esklabu bilakatzeko. Inmigrazioaren aurkako eta herri bizirautearen aldeko borroka Kapital Handia eta neo-liberalismoaren aurkako borroka da.
INMIGRAZIOAREN ATZEAN DAUDENAK:
Banco Mundial:
http://www.europasur.es/article/sociedad/876659/europa/necesita/mas/inmigrantes/como/medio/para/frenar/racismo.html
FMI:
http://www.efe.com/efe/noticias/usa/inmigracion/fmi-apoya-reforma-migratoria-para-mejorar-productividad-estados-unidos/5/50039/2345890
Espainiar Estatua:
http://www.eluniverso.com/2012/10/25/1/1360/espana-concedera-nacionalidad-70000-solicitantes-ecuatorianos-antes-finalizar-2012.html
Europar Batasuna: http://internacional.elpais.com/internacional/2014/07/11/actualidad/1405101147004127.html
Europar Banku Zentrala:
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/economia/2012/08/10/bce-aconseja-espana-haga-reformas-drasticas/0003201208G10P2994.htm
Espainiar Patronala CEOE:
http://www.eldia.es/2001-02-01/criterios/criterios5.htm
Frantziako Patronala:
http://www.noticias24.com/actualidad/noticia/233926/patronal-francesa-advierte-contra-el-peligro-de-un-pais-que-se-cierra/
La Caixa:
http://obrasocial.lacaixa.es/StaticFiles/StaticFiles/670e2a8ee75bf210VgnVCM1000000e8cf10aRCRD/es/vol31_es.pdf
Financial Times egunkari kapitalista:
http://www.burbuja.info/inmobiliaria/burbuja-inmobiliaria/509246-financial-times-exodo-de-espana-amenaza-recuperacion-lamentas-gran-fuga-de-inmigrantes.html
Bankinter
BBVA
Deutsche Bank España
Iberdrola
Inditex
MAPFRE
Santander
Telefónica
https://mega.co.nz/#F!HdtFxTIL!C1OOF5sEEJYYRgVq1vhtCw
http://www.everis.com/spain/WCLibraryRepository/TransformaEspa%C3%B1a.pdf
http://www.everis.com/spain/es-ES/sobre-everis/compania/PublishingImages/HTML/html/fundacion4.html
http://www.cen7dias.es/BOLETINES/343/intervencionsarria.pdf
…
4) Zuk ez duzuna ulertzen zera da: Inmigrazioa Kapital handiaren estrategia bat dela Europar herriak eta euren langile-klasea mestizatu, zatitu, ahuldu eta esklabu bilakatzeko. Inmigrazioaren aurkako eta herri bizirautearen aldeko borroka Kapital Handia eta neo-liberalismoaren aurkako borroka da.
INMIGRAZIOAREN ATZEAN DAUDENAK:
Banco Mundial:
http://www.europasur.es/article/sociedad/876659/europa/necesita/mas/inmigrantes/como/medio/para/frenar/racismo.html
FMI:
http://www.efe.com/efe/noticias/usa/inmigracion/fmi-apoya-reforma-migratoria-para-mejorar-productividad-estados-unidos/5/50039/2345890
Espainiar Estatua:
http://www.eluniverso.com/2012/10/25/1/1360/espana-concedera-nacionalidad-70000-solicitantes-ecuatorianos-antes-finalizar-2012.html
Europar Batasuna: http://internacional.elpais.com/internacional/2014/07/11/actualidad/1405101147004127.html
Europar Banku Zentrala:
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/economia/2012/08/10/bce-aconseja-espana-haga-reformas-drasticas/0003201208G10P2994.htm
Espainiar Patronala CEOE:
http://www.eldia.es/2001-02-01/criterios/criterios5.htm
Frantziako Patronala:
http://www.noticias24.com/actualidad/noticia/233926/patronal-francesa-advierte-contra-el-peligro-de-un-pais-que-se-cierra/
La Caixa:
http://obrasocial.lacaixa.es/StaticFiles/StaticFiles/670e2a8ee75bf210VgnVCM1000000e8cf10aRCRD/es/vol31_es.pdf
Financial Times egunkari kapitalista:
http://www.burbuja.info/inmobiliaria/burbuja-inmobiliaria/509246-financial-times-exodo-de-espana-amenaza-recuperacion-lamentas-gran-fuga-de-inmigrantes.html
Bankinter, BBVA, Deutsche Bank España, Iberdrola, Inditex, MAPFRE, Santander, Telefónica
https://mega.co.nz/#F!HdtFxTIL!C1OOF5sEEJYYRgVq1vhtCw
http://www.everis.com/spain/WCLibraryRepository/TransformaEspa%C3%B1a.pdf
http://www.everis.com/spain/es-ES/sobre-everis/compania/PublishingImages/HTML/html/fundacion4.html
http://www.cen7dias.es/BOLETINES/343/intervencionsarria.pdf
4) Zuk ez duzuna ulertzen zera da:
INMIGRAZIOAREN ATZEAN DAGOENA KAPITALISMOA BERA DELA
Banco Mundial:
http://www.europasur.es/article/sociedad/876659/europa/necesita/mas/inmigrantes/como/medio/para/frenar/racismo.html
FMI:
http://www.efe.com/efe/noticias/usa/inmigracion/fmi-apoya-reforma-migratoria-para-mejorar-productividad-estados-unidos/5/50039/2345890
Espainiar Estatua:
http://www.eluniverso.com/2012/10/25/1/1360/espana-concedera-nacionalidad-70000-solicitantes-ecuatorianos-antes-finalizar-2012.html
Europar Batasuna: http://internacional.elpais.com/internacional/2014/07/11/actualidad/1405101147004127.html
Europar Banku Zentrala:
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/economia/2012/08/10/bce-aconseja-espana-haga-reformas-drasticas/0003201208G10P2994.htm
Espainiar Patronala CEOE:
http://www.eldia.es/2001-02-01/criterios/criterios5.htm
Frantziako Patronala:
http://www.noticias24.com/actualidad/noticia/233926/patronal-francesa-advierte-contra-el-peligro-de-un-pais-que-se-cierra/
La Caixa:
http://obrasocial.lacaixa.es/StaticFiles/StaticFiles/670e2a8ee75bf210VgnVCM1000000e8cf10aRCRD/es/vol31_es.pdf
Financial Times egunkari kapitalista:
http://www.burbuja.info/inmobiliaria/burbuja-inmobiliaria/509246-financial-times-exodo-de-espana-amenaza-recuperacion-lamentas-gran-fuga-de-inmigrantes.html
Bankinter, BBVA, Deutsche Bank España, Iberdrola, Inditex, MAPFRE, Santander, Telefónica
https://mega.co.nz/#F!HdtFxTIL!C1OOF5sEEJYYRgVq1vhtCw
http://www.everis.com/spain/WCLibraryRepository/TransformaEspa%C3%B1a.pdf
http://www.everis.com/spain/es-ES/sobre-everis/compania/PublishingImages/HTML/html/fundacion4.html
http://www.cen7dias.es/BOLETINES/343/intervencionsarria.pdf
4) Zuk ez duzuna ulertzen zera da: INMIGRAZIOAREN ATZEAN DAGOENA KAPITALISMOA BERA DELA
Banco Mundial:
http://www.europasur.es/article/sociedad/876659/europa/necesita/mas/inmigrantes/como/medio/para/frenar/racismo.html
FMI:
http://www.efe.com/efe/noticias/usa/inmigracion/fmi-apoya-reforma-migratoria-para-mejorar-productividad-estados-unidos/5/50039/2345890
Espainiar Estatua:
http://www.eluniverso.com/2012/10/25/1/1360/espana-concedera-nacionalidad-70000-solicitantes-ecuatorianos-antes-finalizar-2012.html
Europar Batasuna: http://internacional.elpais.com/internacional/2014/07/11/actualidad/1405101147004127.html
Europar Banku Zentrala:
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/economia/2012/08/10/bce-aconseja-espana-haga-reformas-drasticas/0003201208G10P2994.htm
Espainiar Patronala CEOE:
http://www.eldia.es/2001-02-01/criterios/criterios5.htm
Frantziako Patronala:
http://www.noticias24.com/actualidad/noticia/233926/patronal-francesa-advierte-contra-el-peligro-de-un-pais-que-se-cierra/
La Caixa:
http://obrasocial.lacaixa.es/StaticFiles/StaticFiles/670e2a8ee75bf210VgnVCM1000000e8cf10aRCRD/es/vol31_es.pdf
…
4) Zuk ez duzuna ulertzen zera da: Inmigrazioa Kapital handiaren estrategia bat dela Europar herriak eta euren langile-klasea mestizatu, zatitu, ahuldu eta esklabu bilakatzeko. Inmigrazioaren aurkako eta herri bizirautearen aldeko borroka Kapital Handia eta neo-liberalismoaren aurkako borroka da.
INMIGRAZIOAREN ATZEAN DAUDENAK:
Banco Mundial:
http://www.europasur.es/article/sociedad/876659/europa/necesita/mas/inmigrantes/como/medio/para/frenar/racismo.html
FMI:
http://www.efe.com/efe/noticias/usa/inmigracion/fmi-apoya-reforma-migratoria-para-mejorar-productividad-estados-unidos/5/50039/2345890
Espainiar Estatua:
http://www.eluniverso.com/2012/10/25/1/1360/espana-concedera-nacionalidad-70000-solicitantes-ecuatorianos-antes-finalizar-2012.html
Europar Batasuna: http://internacional.elpais.com/internacional/2014/07/11/actualidad/1405101147004127.html
Europar Banku Zentrala:
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/economia/2012/08/10/bce-aconseja-espana-haga-reformas-drasticas/0003201208G10P2994.htm
Espainiar Patronala CEOE:
http://www.eldia.es/2001-02-01/criterios/criterios5.htm
Frantziako Patronala:
http://www.noticias24.com/actualidad/noticia/233926/patronal-francesa-advierte-contra-el-peligro-de-un-pais-que-se-cierra/
La Caixa:
http://obrasocial.lacaixa.es/StaticFiles/StaticFiles/670e2a8ee75bf210VgnVCM1000000e8cf10aRCRD/es/vol31_es.pdf
Financial Times egunkari kapitalista:
http://www.burbuja.info/inmobiliaria/burbuja-inmobiliaria/509246-financial-times-exodo-de-espana-amenaza-recuperacion-lamentas-gran-fuga-de-inmigrantes.html
Bankinter, BBVA, Deutsche Bank España, Iberdrola, Inditex, MAPFRE, Santander, Telefónica
https://mega.co.nz/#F!HdtFxTIL!C1OOF5sEEJYYRgVq1vhtCw
http://www.everis.com/spain/WCLibraryRepository/TransformaEspa%C3%B1a.pdf
Ibanekin guztiz ados, baita I.Larrearekin ere.
Azken honek zabalduriko harietako bati helduz, ezkerraren jokoz kanpoko “buenismoa” gainditzeko beharraz, bi ohar egingo nituzke:
Egoera polarizatua dago, jendea egurtua dago, analisirako gaitasunik gabe eta etsai bat behar du: ezkerrak benetakoa argi eta garbi seinalatzen ez badu (kapitala, burgesia eta bere kasta) eskuinak bere “chivo expiatorioak” (euskaraz?) sortuko ditu, historikoki egin duen bezala. Ezkerraren benetako otzantasun arriskutsua ez da behekoekin izan dezakeena, burgesiarekin duena baizik. Hau komunikatiboki zein terminoetan egiten dena, beste kontu bat da.
Kanpotik datozenen artean ematen diren jarrera antisozialak edo matxistak egurtu behar dira, ESTRIKTOKI hemengoekin egingo genukeen termino beretsuetan. Dualismoa apurtzeko ezinbestekoa da herrialde horietako bertako lagunekin batera ematea erantzuna: integrazio politikoa urgentea da, GU berria sortu behar dugu, betiko BERAIEK (kapitalismoa) borrokatzeko.
Salto batean… horixe.
Orain dela denbora bat immigrazioaren debatea ez zen gaur bezain sakona. Are gutxiago EHan, non “politikoki ez zuzena” zen horretaz ia aritzea ere.
3 mugarri izan dira ene ustez ordutik hona:
-Marotoren adierazpenak.
-Sestaoko alkatearen adierazpenak.
-Abertzaleen artean debatea irekitzea:
http://ehkz.eu/iritzia/53
http://stopimmigrazioa.wordpress.com/
http://paperekoa.berria.eus/iritzia/2014-02-12/004/003/eta_tiro.htm
Euskal gizarteak honetaz gogoeta egin eta erabakiak hartu behar ditu, izan ere, hurrengo 40 urteotan, Afrikatik -batik bat- etorriko den jende kopurua itzela izango dela aurreikusten baita.
eta artikuluaren mamira itzulita, bada Marotok alde duen faktore funtsezko bat ere: ez dago gainontzeko alderdien hautagai sendo eta ezagunik aurre egiteko. Marotok lau urte daramatza alkatetzan, populismo ikutuak, telebista minutuak eta aldarrikapen vitorianistak pilatzen. Hanka sartze ikaragarririk ez diogu ezagutzen (bere bozkaemaileekiko bederen), PPrekiko aldea markatu du: nork irabaziko dio? nortzuk izango dira bere aurkariak?
Chivo expiatorio: petxero , bekatari , errudun , kopla-buruko…
LARRARENTZAT:
4) Zuk ez duzuna ulertzen zera da: Inmigrazioa Kapital handiaren estrategia bat dela Europar herriak eta euren langile-klasea mestizatu, zatitu, ahuldu eta esklabu bilakatzeko. Inmigrazioaren aurkako eta herri bizirautearen aldeko borroka Kapital Handia eta neo-liberalismoaren aurkako borroka da.
INMIGRAZIOAREN ATZEAN DAUDENAK:
Banco Mundial:
http://www.europasur.es/article/sociedad/876659/europa/necesita/mas/inmigrantes/como/medio/para/frenar/racismo.html
FMI:
http://www.efe.com/efe/noticias/usa/inmigracion/fmi-apoya-reforma-migratoria-para-mejorar-productividad-estados-unidos/5/50039/2345890
Espainiar Estatua:
http://www.eluniverso.com/2012/10/25/1/1360/espana-concedera-nacionalidad-70000-solicitantes-ecuatorianos-antes-finalizar-2012.html
Europar Batasuna: http://internacional.elpais.com/internacional/2014/07/11/actualidad/1405101147004127.html
Europar Banku Zentrala:
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/economia/2012/08/10/bce-aconseja-espana-haga-reformas-drasticas/0003201208G10P2994.htm
Espainiar Patronala CEOE:
http://www.eldia.es/2001-02-01/criterios/criterios5.htm
Frantziako Patronala:
http://www.noticias24.com/actualidad/noticia/233926/patronal-francesa-advierte-contra-el-peligro-de-un-pais-que-se-cierra/
La Caixa:
http://obrasocial.lacaixa.es/StaticFiles/StaticFiles/670e2a8ee75bf210VgnVCM1000000e8cf10aRCRD/es/vol31_es.pdf
Financial Times egunkari kapitalista:
http://www.burbuja.info/inmobiliaria/burbuja-inmobiliaria/509246-financial-times-exodo-de-espana-amenaza-recuperacion-lamentas-gran-fuga-de-inmigrantes.html
Bankinter
BBVA
Deutsche Bank España
Iberdrola
Inditex
MAPFRE
Santander
Telefónica
https://mega.co.nz/#F!HdtFxTIL!C1OOF5sEEJYYRgVq1vhtCw
http://www.everis.com/spain/WCLibraryRepository/TransformaEspa%C3%B1a.pdf
http://www.everis.com/spain/es-ES/sobre-everis/compania/PublishingImages/HTML/html/fundacion4.html
http://www.cen7dias.es/BOLETINES/343/intervencionsarria.pdf
…
6) Nik esango dizut zer gertatzen zaion ezkerrari: zuretzat ezkerra dena (IU, PODEMOS, BILDU…)liberalismo hutsa dela, besterik ez, ez da ezta sozial-demokraziara iristen
7) Frantziar Subprefetaren, hau da, Frantziar estatuaren kolonialismo kulturalak ez du ezabatzen etorkinen arazoa. Biak dira arazo, bai estatu-aparatuen bidezko eta bai pertsonen bidezko inbasioa.
4) Zuk ez duzuna ulertzen zera da: INMIGRAZIOAREN ATZEAN KAPITALISTAK DAUDELA
Banco Mundial:
http://www.europasur.es/article/sociedad/876659/europa/necesita/mas/inmigrantes/como/medio/para/frenar/racismo.html
FMI:
http://www.efe.com/efe/noticias/usa/inmigracion/fmi-apoya-reforma-migratoria-para-mejorar-productividad-estados-unidos/5/50039/2345890
Espainiar Estatua:
http://www.eluniverso.com/2012/10/25/1/1360/espana-concedera-nacionalidad-70000-solicitantes-ecuatorianos-antes-finalizar-2012.html
Europar Batasuna: http://internacional.elpais.com/internacional/2014/07/11/actualidad/1405101147004127.html
Europar Banku Zentrala:
http://www.lavozdegalicia.es/noticia/economia/2012/08/10/bce-aconseja-espana-haga-reformas-drasticas/0003201208G10P2994.htm
Espainiar Patronala CEOE:
http://www.eldia.es/2001-02-01/criterios/criterios5.htm
Frantziako Patronala:
http://www.noticias24.com/actualidad/noticia/233926/patronal-francesa-advierte-contra-el-peligro-de-un-pais-que-se-cierra/
La Caixa:
http://obrasocial.lacaixa.es/StaticFiles/StaticFiles/670e2a8ee75bf210VgnVCM1000000e8cf10aRCRD/es/vol31_es.pdf
…
6) Nik esango dizut zer gertatzen zaion ezkerrari: zuretzat ezkerra dena (IU, PODEMOS, BILDU…)liberalismo hutsa dela, besterik ez, ez da ezta sozial-demokraziara iristen
7) Frantziar Subprefetaren, hau da, Frantziar estatuaren kolonialismo kulturalak ez du ezabatzen etorkinen arazoa. Biak dira arazo, bai estatu-aparatuen bidezko eta bai pertsonen bidezko inbasioa.
LARRARI
4) Zuk ez duzuna ulertzen zera da: Inmigrazioa Kapital handiaren estrategia bat dela Europar herriak eta euren langile-klasea mestizatu, zatitu, ahuldu eta esklabu bilakatzeko. Inmigrazioaren aurkako eta herri bizirautearen aldeko borroka Kapital Handia eta neo-liberalismoaren aurkako borroka da.
INMIGRAZIOAREN ATZEAN DAUDENAK: http://www.burbuja.info/inmobiliaria/temas-calientes/336331-apuntando-alto-quienes-detras-de-inmigracion-pruebas-insaid.html
6) Nik esango dizut zer gertatzen zaion ezkerrari: zuretzat ezkerra dena (IU, PODEMOS, BILDU…)liberalismo hutsa dela, besterik ez, ez da ezta sozial-demokraziara iristen
7) Frantziar Prefetaren, hau da, Frantziar estatuaren kolonialismo kulturalak ez du ezabatzen etorkinen arazoa. Biak dira arazo, bai estatu-aparatuen bidezko eta bai pertsonen bidezko inbasioa.
Ezkerraren buenisoa zer da? Benetan ez dudala ulertzen ezta ikusten ere.
Estatu sozial subdesarroilatu batean bizitzen gea, nun hemengoak ta kanpokuak ez dutenak ia batere laguntzik jasotzen, ta hori datu atzerabueltazinak dira,
Inmigrazioa ez da inolaku arazoa, arazoa pobrezia da, ta ez da beraien errua.
EEUUn %99,9a etorkinak dira, ta arrazismoa hor dirau indar izugarrikin, nola da posibla ia denak etorkinak direnean?
Etorkinak kapitalisoaren arma direla?
Zer egiten dugu guk hemengo agintariak beraien lurrak hustia ez dezaten, gudaz bete ez ditzaten…. ta ona etortzeko beharra izan ez etzaten?
Edo hori berdin du, etortzen dira ta txarrak dira ez?
soldaten egoera ez da etorkin asko etorri direlako, legeak betetzen ez direlako baizik. Ta betetzen ziranak aldatu dituztelako herri tuntuna emandako bozkekin.
Adibide bat, fraude fiskalaren %80a, biztanelriaren %20a eragiten du, baina haziendak bere indarrak beste %80an jartzen du, errezagoa danean ta errentagarriago %20aren aurka egitea. Zergatik? Ba hori etorkinengatik ez?
Mesedez,
Etokinak dira, buruz ahulak diranak kontrolatzeko duten era bat, ta gehienak buruz ahulak garenez, ta ez da inorekin sartzea, zentzua ta historia demostratzen bait dute hori.
Ezkerraren buenismorik ez dago, pertsona guztiak ekubide ta betebehar berdinak izatea ez da inolako buenisorik ta.
Zergatik pizten ari da arrazisoa? Ekonomia bera egin dulako ta errudunak behar ditugulako, ta indartsuen aurka egiteko barrabilarik ez dagonez….
2 urtetan milioi lanpostu sortzeko ideiak daude , ekonomista onak emandakuak ta dauden adibide asko jarriz, baina aberatsak momentuz nahi ez dutenez…. ez dugu hori egin dezaketen jendea bozkatu, baina etorkinen errua ziur.
A, britaniarrak ta Espainiolak genetikoki gure antza izugarria dakate (ikerketak bait dio humanidadearen zati handi bat azkeneko glaziazioan hemen babestu zialako, zer desberdintzen gaitu? Ba bakoitzak mendeetan zehar bizi duna, garatu dun kultur ezberdinak, ohitur ezberdinak, sentitzeko era bezberdinak, ta ezarri diren lekuak.
Bukatzeko, naiago dut denak pikutara juten bagea, nere gizatasuna galdu baino len ta norbaiten aurka egin beste leku batean jaio delako soilik.
Duela urte batzuk Ingalaterran izugarrizko errebuelta piztu zan, gazte andana kaleak sutan jarri zituzten.
Bai han ta Europa osun etorkin beltzak izan zirel zioten, beti bezala haiei errua botatzen.
PArte hartu zutenen artean ikerketa egin zuten ta hala nun, %4a ta pikua txuria zan, bete %40 ta pikua beltza ta besteak beste arrazakuak.
Galdeketa batzuk egiterakuan zera deskubritu zuten, denak txiroak ziran , inor ez zun ikusten inulako etorkizuna bere bizitzari, denak abandonatuak sentitzen ziran…
Ez da arraza kontua.
[…] Miresten dut Javier Maroto. Gizarte sektore plural honetara heltzeko ahalegin kolosala egin du. 2015eko hauteskundeak poltsikoan dauzka, beste artikulu batean eman nituen arrazoiengatik. […]
Oyarzabalek 6.000 euro gastatu ditu telefonoan, Legebiltzarraren kontura. De Andresek 100.000 euro eskudirutan ordaindu zituen etxea erosi zuenean… Arabarrek PP aukeratzen badute, hori merezi duten seinale.