Viktor Hertz diseinatzaile grafiko suediarraren Honest Logos (logotipo zintzoak) izeneko irudi serie itzelak agerian uzten du multinazionalen benetako izaera. Logotipoak biluztu eta marka izen berriaz jantzi ditu; bere ustean, enpresa horiek izan beharko luketena. Lan bikaina, bai horixe!
Apple, “Itxurak dirua balio du”
|
Windows, “Une batez funtzionatuko du”
|
L’Oreal, “Itxura irreala”
|
![MTV](https://zuzeu.eus/wp-content/uploads/2012/04/moronictv-220x165.jpg)
MTV, “Ergelen Telebista”
|
Facebook, “Gero egingo dut egin beharrekoa”
|
![Play Station](https://zuzeu.eus/wp-content/uploads/2012/04/ps-220x165.jpg)
Play Station, “Gero egingo dut egin beharrekoa”
|
Walt Disney, “Oso film kutre eta inozoak “
|
![Playboy](https://zuzeu.eus/wp-content/uploads/2012/04/playboy-220x165.jpg)
Playboy, “Titiengatik ordaindu”
|
Porche, “Zakil luzatzailea”
|
![Olinpiadak](https://zuzeu.eus/wp-content/uploads/2012/04/opimpic-220x165.jpg)
Olinpiadak, “Dirua”
|
Camel, “Minbizia”
|
![Malboro](https://zuzeu.eus/wp-content/uploads/2012/04/moneywaster-220x165.jpg)
Malboro, “Diru xahutzailea”
|
McDonalds, “McDiabetesa”
|
![Coca-Cola](https://zuzeu.eus/wp-content/uploads/2012/04/coca-cola-funny-honest-logo-220x165.jpg)
Coca-Cola, “Komertzialismoa”
|
Calsberg, “Kaloriak”
|
![Budweiser](https://zuzeu.eus/wp-content/uploads/2012/04/budweiser-220x165.jpg)
Budweiser, “Tripa handitzailea”
|
Starbucks, “Azukre-bonba nahasketak”
|
![Nokia](https://zuzeu.eus/wp-content/uploads/2012/04/nokia-220x165.jpg)
Nokia, “Umeek ez dituzte zure mugikorrak gehiago nahi”
|
Nintendo, “Ezertxo ere ez egiteko” |
![YouTube](https://zuzeu.eus/wp-content/uploads/2012/04/catVideos-220x165.jpg)
YouTube, “Katutxoen bideoak”
|