Eta bertokoa?
Hainbat urte pasa dira, 40 bat, eta gaude gaudenean: Euskadi, Nafarroa, Frantziako Errepublika.
Askatasunaren izenean hainbat desgrazia eragin duen gure Ezkerreko Mugimenduak. Desgraziak aldekoei ( kartzela, heriotzak, kanporatzeak, ..) eta aurkariei; eta 2.010.urtean norabide berria hartu gura du batere hausnarketarik egin barik urteetan izandako norabideaz.
Nik ezkerra eta eskuina ezberdintzen nituen, besteak beste, ezkerrak autokritikarako ahalmena zuelako.
Jon, denok ipurdian zuloa.
baina kontuz: igual ‘laguntza humanitarioa’ eta ‘espiritualitea’ren diskurtsoa hipokresia horren beraren zati eta parte nagusia dira, ez?
Susmoa, hemen, onarri-oinarriko falazia batekin ari ote ez garen litzateke, hau da, izan ere, Europako edo Lehen Munduko borroketan-eta ihardutzea lotsagabekeria kapitxosotzat-edo salatzearena hirugaren munduko egoera ikaragarriaz (pobrezia, biolentzia, gosea…) jabetu ondoren. Jarrera erraz-marraz horren efizientzia sinbolikoa nabariegia da. Euskal kasura lotuta adibidez, gero ia berehala entzun izaten da munduan gauza askoz ere inportanteagoak daudela gure txikikerietaz arduratzeko, azken asmoa noski, euskal herriko boorra sozio-politikoaren legitimitatea desarmatzea delarik.
Ez nabil esaten Sarasuak hori dionik, baina bai hirugarren munduko katastrofeekin konparatuz gero lehen mundukoak tribialak direla-edo ulertzera ematen duela, eta hori ere, hipokrita ez dakit baina ‘faltsua’ izan bada oso, hau da: hirugaren munduko ‘benetako arazoaz’ aritzea eskapismo modu egokiena da norberaren pare-parean dauden antagonismoak sahiezteko.
Zentzu horretan, igual jarrera zuzenena gure borroka’txo’ partikularrari, hemen Euskal Herrian, ez Brasilen edo nonnahi, baizik eta, berriro esateko, hemen Euskal Herrian fidelitate osoa erakutsi eta ematea litzateke, gure borroka sozio-politiko lokalizatuan baita, era berean, borroka unibertsalaren fatua jokatzen dela.
Eta bertokoa?
Hainbat urte pasa dira, 40 bat, eta gaude gaudenean: Euskadi, Nafarroa, Frantziako Errepublika.
Askatasunaren izenean hainbat desgrazia eragin duen gure Ezkerreko Mugimenduak. Desgraziak aldekoei ( kartzela, heriotzak, kanporatzeak, ..) eta aurkariei; eta 2.010.urtean norabide berria hartu gura du batere hausnarketarik egin barik urteetan izandako norabideaz.
Nik ezkerra eta eskuina ezberdintzen nituen, besteak beste, ezkerrak autokritikarako ahalmena zuelako.
Jon, denok ipurdian zuloa.
“2.010.urtean norabide berria hartu gura du batere hausnarketarik egin barik urteetan izandako norabideaz.”
Hori gezur borobila da.
uf uf, barkatu protrohauslea izaten jarraitzeagatik:
Europako ezkerra hipokrita dela, zalantzarik ez!
http://www.scribd.com/doc/44101916/LAPIKO-TXOSTENAK-ZIZEK
baina kontuz: igual ‘laguntza humanitarioa’ eta ‘espiritualitea’ren diskurtsoa hipokresia horren beraren zati eta parte nagusia dira, ez?
Susmoa, hemen, onarri-oinarriko falazia batekin ari ote ez garen litzateke, hau da, izan ere, Europako edo Lehen Munduko borroketan-eta ihardutzea lotsagabekeria kapitxosotzat-edo salatzearena hirugaren munduko egoera ikaragarriaz (pobrezia, biolentzia, gosea…) jabetu ondoren. Jarrera erraz-marraz horren efizientzia sinbolikoa nabariegia da. Euskal kasura lotuta adibidez, gero ia berehala entzun izaten da munduan gauza askoz ere inportanteagoak daudela gure txikikerietaz arduratzeko, azken asmoa noski, euskal herriko boorra sozio-politikoaren legitimitatea desarmatzea delarik.
Ez nabil esaten Sarasuak hori dionik, baina bai hirugarren munduko katastrofeekin konparatuz gero lehen mundukoak tribialak direla-edo ulertzera ematen duela, eta hori ere, hipokrita ez dakit baina ‘faltsua’ izan bada oso, hau da: hirugaren munduko ‘benetako arazoaz’ aritzea eskapismo modu egokiena da norberaren pare-parean dauden antagonismoak sahiezteko.
Zentzu horretan, igual jarrera zuzenena gure borroka’txo’ partikularrari, hemen Euskal Herrian, ez Brasilen edo nonnahi, baizik eta, berriro esateko, hemen Euskal Herrian fidelitate osoa erakutsi eta ematea litzateke, gure borroka sozio-politiko lokalizatuan baita, era berean, borroka unibertsalaren fatua jokatzen dela.