Txatbot-ak, industria adimentsuen aliatuak

Txatbot-ak, industria adimentsuen aliatuak –

Txatbot-ak, industria adimentsuen aliatuak

Berehalakoak, azkarrak, adimentsuak, e.a. txatbot-ak geratzeko heldu dira eta egunero erabiltzaile gehiagok, online bidez, interakzionatzen dute hauekin eskariak egiteko, marka bati buruzko zalantzak argitzeko edo etxeko eginbeharrak programatzeko.

Adimen artifizialaren garapena are eta oikoagoa da gure bizitzan eta denbora pasa ahala honen presentzia areagotu egingo da erraldoi teknologikoek egun ematen ari dioten inpultsoari esker.

Aukera asko daude, naiz eta jakin gabe izan, momenturen baten txatbot batekin komunikatu izateko.  Jatorrizko adimen modalitate hauen merkatu potentzialak 8000 milioi dolar aurreztera eramango gaituztela estimatzen da  2022 urtera begira.

Funtsean, txatbot bat software robotiko osagai bateri deritzo, berau, gizakien elkarrizketa bat testu txat edo ahots aginteak erreproduzitzeko balio duena, Siri edo Amazon Alexa egiten duten moduan.

Txatbot-ak denbora luzean existitu dira eta dagoeneko industria eta negozio anitzetan erabiltzen dira informazioa entregatzeko edo oinarrizko eginbeharrak egiteko, hotel erreserbak egiteko edo eguraldiari buruz informatzea adibidez. Honetaz gain, txatbot-en atzean dagoen teknologiak Facebook Messenger, Slack edo Telegram bezalako aplikazio eta berehalako mezularitzak, erabiltzaileak programa informatiko batekin hitz egitea ahalbidetzen du.

Txatbot-ek onura ateratzen dute adimen artifizialaren aurrerakuntzez eta baita ere  machine learning-ari esker lortzen den lengoaiaren prozesamenduaren hobekuntzaz, honek algoritmoak sortzen ditu eta hauetatik abiatuta txatbot-ak erantzunak ematen ditu. Txatbot-ak beharrezkoa duten informazioa itzul dezakete, datuak beraien testuinguruan analiza ditzakete eta emaitzak hitz egiten edo idatzian eman ditzakete. Ray Kurzwell-ek, 2029-an, gizakietatik ezin izango ditugula berezi dio.

Agerpen digitala eta beraien erabiltzaileen esperientzia txatbot-en bidez hobetu nahi duten enpresen kopurua handitzen doa. Teknologia honek, markei, erabaki eta erosketa momentuetan inbertitu eta kontsumitzaileekin erlazio iraunkorragoak eta gogobetegarriagoak sortzen ahalbidetzen die. Naiz eta hamarkadak daramatza existitzen, ikasketa automatikoan dauden aurrerakuntza berriak txatbot-ak baliagarriagoak eta enpresentzako bidagarriak egin ditu, gizakion hitz egiteko patroiak imitatzen  eta errepikakorrak eta balio gutxiko eginbeharrak efizientzia handiz eginez. Datu desberdin askok adierazten dutenez, hemendik 2020-ra markekin izango dugun kontaktu printzipalak izango dira. Hauen atzetik dauden oinarrizko zenbait plataformak IBM Watson, wit.ai eta Microsoft Bot dira.

Bere abantaila nagusienetako bat, aldi berean milaka problema indibidual kudeatzeko gaitasuna da, konponbideak eskainiz akatsik egin gabe. Aldi berean, negozioei laguntzen die kostuak murrizteen, ez dira apurtzen ezta gastatzen, funtzio mekaniko asko eta bezeroarentzako arreta-zerbitzua automatizatzea ahalbidetzen dute.

Txatbot-ak, industria adimentsuen aliatuak