Facebooken kontuan hartu beharreko metrikak

Facebooken kontuan hartu beharreko metrikak –

Gero eta “like” eta “like” gehiago! Batzuetan badirudi Facebooken orri batek dituen “like” kopurua obsesio jakin bat duela, hau da, gure sare sozialean arrakasta duen estrategia zehazten duen metrika bakarra balitz bezala jokatzen dugula.

Facebooken kontuan hartu beharreko metrikakFacebookek zerbitzu analitiko zabala eskaintzen digu, eta horietako batzuetan posible da galtzea, datuak batetik bestera pasatzen dugulako zer begiratu behar dugun jakin gabe. Lehenik eta behin, analitikek zer esaten diguten jakiteko helburu argi batzuk izan behar ditugu; adierazleek ez dute zentzurik izango ez badute erlaziorik helburu zehatz batekin. Hala ere, kontuan hartu beharreko oinarrizko adierazle batzuk badira. Hori dela eta, Facebooken 4 metrika proposatzen dizkizugu sare sozialean duzun arrakasta neurtzeko:

1.- Irismena

Jarraitzaileen oinarria handitzeaz gain, gustatzen zaien edukia sortzeko, partekatzeko eta erabiltzaileetara iristeko ahaleginak egin behar ditugu. Faktore hauek bere irismenaren arabera neurtzen dira. Denboran zehar eboluzio orokorraren gain, garrantzitsua da azken argitalpenak kontsultatzea eta esparru handiena izan dutenak aztertzea, arrakastaren araberako ereduak edo faktoreak ezartzeko.

2.- Interakzioa 

Interakzioak gure argitalpenean era batean edo bestean erreakzionatu duten pertsonen kopurua erakusten digu, “Like” klikatuz, komentatuz edo partekatuz. Elkarrekintza faktore garrantzitsua da Facebooken; argitalpen batek publikotik erantzun egokia jasotzen duenean, beste erabiltzaileei erakusteko edota erabiltzaileek euren horman partekatzeko aukera areagotzen delako. Elkarrekintza modu orokorrean azter daiteke, banan-banan edo argitalpen motaren arabera.
3.- “Like” berriak

Sare sozial kudeatzailearentzako “Like” kopurua bakarrik garrantzitsua ez dela pentsa arren, egia da oraindik pisu handia daukala. Denboran zeharreko eboluzioari Arreta berezia jarri behar diogu. Hala ere, azken egun zehatz batzuetan jaso ditugun jarraitzaile berriagoak egiaztatzea komeni zaigu.

4.- “Ez dut gustuko” eta spam

Funtzionatzen duena neurtzearen garrantzi adina dauka erabiltzaileentzako desatsegina izan ahal dena ezagutzea, noiz interesa galdu daitekeen bezala. Hau orokorrean neurtzen da grafikoaren atal ezberdinetan, hala nola esparru,  ezkutatu, spam gisa salatu eta “ez dut gustuko” ataletan. Era berean, argitalpenen atalean adierazle horiei buruzko datuak dituzu. Beste gertakari garrantzitsu bat da une jakin batean gure jarraitzaileek zergatik jarraitzeari utzi diguten, arrazoia aurkitzen saiatzeko.

Facebooken kontuan hartu beharreko metrikak