Auto istripuak gutxitzeko iragarkiak: odola erakutsi ala ez?

Espainian bideo odoltsu eta bortitzak egiteko joera dagoela dirudi. Begira DGTk diseinatu zituen kanpainak.

 

Bideo honetan, “modu oso ulergarrian” azaltzen dira istripuek jendeengan izan ditzaketen eraginak.

http://www.youtube.com/watch?v=wX-rD_wwDdc&feature=PlayList&p=829819895AB3FE46&index=38

Aldiz, Ingalaterran eginiko kanpaina honetan, irudi samurragoen alde egiten da.

 

Zergatik erakusten dira irudi bortitzak Espainiako erakundeek egindako kanpainetan? Eraginkorragoak ote dira odola erakusten duten iragarkiak? Bi herrietan kanpaina batek eta besteak oso estetika eta tonu ezberdinak dituzte.

Auto istripuak ekiditeko kanpaina ezberdinak

Irudia | Auto istripuak ekiditeko kanpaina ezberdinak | Ezezaguna | LGPL
iragarkiak, Istripuak, kanpaina
ZuZeu

ZuZeuko erredakzioko kazetariak eta editoreak gara.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude