Markagintza eta komeriak

Markagintza eta komeriak –

Daniela Meloni diseinatzailearen liburuaren arabera, paradisuaren erdigunean, Jangoikoa zegoen lekuan, Kontsumitzailea dago. Eta protagonistak markak dira. Hiru zatitan banatzen da liburua, jatorrizkoa bezala, eta zirkulu bakoitzean marka batzuk daude, dituzten bekatu eta dohaien arabera.

Ideia ezin ukatu bitxia denik. Eta grafikoki itxura dotorea du liburuak.

. Paradisuan omen dauden markak:

Markagintza eta komeriak

. Purgatorioan omen dauden markak:

Markagintza eta komeriak

. Infernuan omen dauden markak:

Markagintza eta komeriak

Liburuko orrialde gehiago ikusteko, hemen.

Eta bide batez galdera: nor ausartzen da euskal markak hiru talde horien arabera sailkatzen?…

The Branding Comedy Markagintza eta komeriak

Irudia | The Branding Comedy | The Branding Comedy | LGPL
Irudia | Paradisuan omen dauden markak | The Brand Comedy | LGPL
Irudia | Purgatorioan omen dauden markak | The Brand Comedy | LGPL
Irudia | Infernuan omen dauden markak | The Brand Comedy | LGPL
Markagintza, markak
Iñigo Fernández Ostolaza

Publizitatea, marketina, komunikazioa, kultura.

Zer duzu buruan “Markagintza eta komeriak”-ri buruz

  • Antza denez markak infernua, purgatorio edo paradisura joateko aukera dute? Sailkapen bitxia… eta erronka politxe euskal markei dagokienez! Saiatuko gara!

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude